Pages

Saturday 29 December 2018

Penghujung 2018

Assalamualaikum..

Terlalu lama meninggalkan laman diary tersayang ni kihkih. Last update pada tahun 2016 kini usia anakku Muhammad Afif Firas hampir 3 tahun. Allahu.. cepat sungguh masa berlalu. Begitu cepat anak ibu membesar. Tiada kata selain selalu mendoakan anak sulungku di beri kesihatan yg baik dan membesar dengan bijak soleh yang dapat berbakti pada orang tua. 

Sunyi sepi tiada khabar berita baru yang dapat di updatte di sini. lama gila kan hahaha tiba2 hari ni rasa ada kelapangan. hari demi hari asyik sibuk dgn hal dunia,menjadi suri rumah yang dari zero tidak tahu apa2 hal kerja rumah terus rasa kagum dgn diri sendiri hahaha berjaya uruskan segalanya sendiri memandangkan suami sibuk dengan hal projek di site. apatah lagi membesarkan anak yang semakin panjang akalnya pada zaman yg mencabar skrg ni kan kan..

Alhamdulillah 3  tahun ni segalanya baik buat keluarga kecilku sehinggakan terlupa pasal "cereka hatiku" kikikik 




Pejam celik pejam celik dah sampai ke penghujung 2018.

Semoga tahun baru ni (2019), Allah beri kesabaran yang tinggi, rezeki yg melimpah ruah dan yang pasti mahukan kesihatan yang baik supaya dapat membesarkan anak anak ibu menjadi manusia yang terpuji di sisi Allah swt. Amin.. 

......

k last last

Rezeki Allah beri tanpa di duga.

Peneman main buat "abg Afif"

doakan jugak kandungan keduaku sihat dan selamat sehingga dia keluar ye.  

ada masa kelapangan kita update lagi, bye bye.

****Byk post tahun lalu terpaksa di delete & private untuk tatapan sendiri. hehhe











No comments: