Pages

Wednesday 31 July 2019

Burgerlari at Cheras Leissure Mall

Assalamualaikum and hello gaissss 


Nak share dengan korang tempat makan best yg yg aku hunting dgn suami. Aku ni bukan la sejenis pengemar burger sgt. Kalau mcd tu aku selalu order cheesebeger je sbb tekak aku sejenis tak suka burger pelik2 lagi pedas yg ke-harey-an tu hahaha 

Suami aku sejenis suka tgk food review kat youtube. So mana dia rasa best and jarak km yg dekat dia nak try. 

Ktorg try hunting Burgerlari at Cheras Leissure Mall. Menu makanan malaysia yang pasti halal okay! Dari bangi terus ke cheras. Gigih nokkkk bawak baby dengan tak bawak strollernya. 










Ni haaa menu yang ada nampak tak? Haha 

Meh aku tolong senaraikan.Ada 6 jenis menu dgn harga yang sgt bebaloi #burgerhitam

Classic Burgers
1. Hainanese Chicken Chop Burger
 (RM15.50 Set/a la carte RM 12.50

2. Chicken Rice Burger
(RM15.90 set / A la carte RM12.90) 

Signature Burgers
3. Satay chicken Burger
 (RM15.90 set/ A la carte RM 12.90)

4. Chicken Rendang Burger
 (RM15.90 set/ A la carte RM 12.90)

Classic Burgers 
5. Butter Chicken Burger 
RM15.50 set/ A la carte RM 12.50)

6. Nasi Lemak Burger 
(RM15.90 set/ A la carte RM 12.90)

See nama burger pun dah menarik kan? Citarasa tekak melayu sgt. 









Aku order Butter Chicken fuhhhhh rasa padu siap 
ada daun kari lagi tauuu




 This  one Chicken Rendang. Serious sedapp.Tak puas makan and nak cuba yang chicken satay pulak. Siap dpt free mineral lagi. Yang satay pulak rasa sebijik satay cicah kuah kacang tp versi burger la. 




Kalau tapau dia asingkan gini. 


Aku dah pesan kat suami lepas ni nak repeat lagi, sedap sangat dgn harga gitu mana nak dapat kan. Highly Recommended !


Mana yang berminat nak try boleh la pergi Cheras Leissure Mall. 
Dibuka 10am - 10pm 





No comments: